Annons:
Etikettövrigt
Läst 1247 ggr
Tintin82
2012-12-31 14:04

Varför??

Varför slutade du röka och hur lång tid tog det?? Många av er som läser detta blir kanske irreterade men drömmen är att sluta röka, bort med all rök lukt från kläder, sparar pengar, bort med rök från kläder ja jag vet att det finns många anledningar till att sluta men jobbar just nu inom restaurang branchen och har praktik mellan 11-19 och efter en lång stressig dag när man kommit hem och varit ute med hunden så är det förbannat skönt att gå ut på balkongen och ta en cigarett.. Tyvärr blir det inte bara en cigarett..men på morgonen är jag aldrig röksugen och suget kommer vid 5 tiden på jobbet…har hört att det tar 5 dagar att få nikotinet ur kroppen men sedan då.. Ge mig råd om vad jag kan göra på kvällen då röksuget sätter igång och säg inte gå över till snus för det vill jag inte heller göra Men ni som klarat bli röksugna tänk på sommaren man sitter och grillar tar lite vin och då är det förbannad gott med en cigarett. 8 december firade min mamma 1 år som rökfri oc någongång vill jag också kunna det:) Gott nytt år på er

Annons:
thenameless
2013-01-01 05:27
#1

Det absolut enklaste basala tekniken för att hålla dig rökfri när suget kommer är att du sysselsätter dig med något för att skingra tankarna. det funkar inte att sittta hemma isoffan och änka att du inte ska röka.

Skaffa en liten hobby, måla om, möblera om, börja sticka, sy, lösa korsord, börja träna osv, ring en vän

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Upp till toppen
Annons: