Annons:
Etikettnarkotikaberoende
Läst 1578 ggr
fredrikh
2013-02-14 00:27

Hjälp

Hej, jag hade kunnat skriva en lång version men jag har verkligen panik nu. Träffade nyss min vän, hon var svinhög, hon har inga pengar kvar, och nu skulle hon köpa mer droger.

Vad ska jag göra? Hon är 18 år. Ska jag ringa polisen, hennes föräldrar?

Jag tror hon kommer dö inatt om jag inte gör något,

hjälp

Annons:
Honestyisdead
2013-02-14 00:29
#1

Ring hennes föräldrar och förklara läget så kan de kanske åka ut och hämta henne, eller kontakta polisen.

fredrikh
2013-02-14 00:32
#2

Är det rätt sak att göra? Vill inte förvärra något, ber om ursäkt över att jag frågar, men är du en föredetta missbrukare Hera? Vill göra det bästa.

Emmetem
2013-02-14 00:32
#3

Tycker verkligen att du ska ringa hennes föräldrar! Fast det beror på, om jag vore i din sits så skulle jag nog ringa polisen så att hon lär sig att det är fel med droger.

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

fredrikh
2013-02-14 00:35
#4

Emme, det är så sjukt komplicerat att jag inte vet om det blir bättre av att ringa polisen. Jag är så dålig på sånt här, har aldrig varit i den här situationen förrut. Hon har sprutor och allt möjligt

Honestyisdead
2013-02-14 08:22
#5

Det bästa är att hon får hjälp fort!. Erfarenhet av bekanta som drogar har jag och en vän kom ur missbruket då dennes föräldrar fick veta vad som pågick.

spinning lad
2013-02-16 00:29
#6

Hej Fredrik du kan ringa psykakuten och förklara din oro..Är hon självmordsbenegen bör hon komma i deras vård omdelbart….. Jag förstår din djupa oro och du har en klok bild om vadsom igenligen händer med henne.. Ge inte upp om hon säger nej,psykvården har är ff lite skammligt.. men stå på dig att få hjälpa henne.Polisen tror jag midre på som ett alltrnativ..Kram till dig som verkar vara en Stor Vän❤️

Annons:
SSKAnna
2013-02-16 10:53
#7

Vad är det hon missbrukar? Vet du det?

…and the book says:

We mat be through with the past,

but the past is not throuhg with us.

Upp till toppen
Annons: